Bloggtorka, trötthet och sånt allmänt ;)

Jag är ingen stor bloggare, kommer antagligen aldrig bli heller..
Jag orkar inte ens föra träningsdagbok på riktigt i bloggen så.. i quit trying ;)..
jag kommer skriva när jag har lust, tid och ork te´t men som det är just u finns varken tid eller ork!
Vi tränar i dragsele inför skidsäsongen jag och Icco :) Cessi kommer hem om 4 veckor och lyckan är total! Då ska även hon i selen igen, så fort vi börjat bygga upp musklerna!
 
Annars då, jo vi tränar Lydnad, spår, bruks och allt annat mellan himmel och jord ;)
Och det går klockrent, reglerna hemma börjar följas exemplariskt stundvis, men som sagt man kan aldrig förvänta sig att en hund vet vad som väntas av dom förens man lärt dom!
jaja nej nu ska ja ut o hjälpa gybben med hundgårdarna!.. Bilder kommer löpande ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Drömmar om skogen

Livet!! i full fart, framåt.. utan paus och elände.. Eldig själ som vill mycke!

RSS 2.0