Glädje!..

min snuttiga mys hund!
 
Idag gjorde hon perfekt fot med super fokus på mig! Två skit fina inkall och riktigt följsam och roligt!..
Hon tillockmed skällde en sväng (?) haha hon har börjat förstå mig och jag förstår henne.. kan det bli bättre?
Allt detta med bara frolic som tilltugg ;)..
Världens i särklass goaste dodi fortsätter att imponera helt klart.. <3
 
När allt var som absolut bäst och hon var på topp avbröt vi och gick vidare just för att inte trötta ut henne eller att hon tappar fokus :D Det fungerar!!!!!
 
 
 
 
 
 
Min hund är en lydig hund :D.. Tillockmed när vi kom ut idag och hon såg Diva så hängde hon på MIG!!!
Oj vilken känsla :D tänk att man kan bli så glad över något så otroligt litet!!! <3
 
ska köra lite slalom på jobbet ikväll om det är lugna gatan ;)..
 
Men nu är det dags för kaffe och morgon röjja i hemmet
 
Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Drömmar om skogen

Livet!! i full fart, framåt.. utan paus och elände.. Eldig själ som vill mycke!

RSS 2.0