:) det löser sig i längden!

Idag på jobbet gjorde ja lite spontan träning med Cessin och det resulterade i super fint följ :) Blev överlycklig!
Hon kan juuu (rättar mig sjäv; jag kan!)
 
<3 Min lilla lurvfjolla lyckan är total när hon kikar under lugg med sina bedårande mörka ögon :)
 
Imorgon ska vi ta ett lugnare tempo, starta dagen med promenad såklart i skogen men också lite små övningar som vi lärt oss på bhk :)
 
Jag hade ett svagt ögonblick förut självklart kan jag också saker men ibland känns det lite snurrigt :)
 
 
Till veckan ska vi ev. iväg på äventyr neråt i landet.. Det är spännande när man väl hoppar upp ur gropen och skakar av sig förtvivlan :D
 
Nu kör vi! Detta är mitt år!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Drömmar om skogen

Livet!! i full fart, framåt.. utan paus och elände.. Eldig själ som vill mycke!

RSS 2.0