Det är dags! Att gå vidare..

Det gångna året bjöd på mycke spännande, ja växte som människa på ledarskapsutvecklings utb genom studiefrämjandet. Växte som instruktör på kurser, lärt mig otroligt mycke om mig själv. 
Tagit stryk mentalt när min egna kapacitet att hantera stress sjönk genom golvet.
Jag har gråtit, skrikit och varit frustrerad, skällt och gnällt. Jag har velat men inte vågat.. MEN 
Allt är inte bara elakt och dumt, ja har lärt mig att jag är starkare än jag tror, jag har tagit hand om mina demoner, håller dom i shakt för nu, Jag vet att det finns vilja och diciplin i min kropp som jag inte trodde existerade. 
Jag la ifrån mig ciggen och klarat 2 mån hittills.. Jag har ändrat om kosten, jag förösker på många sätt göra om och göra rätt...
 
Jag fann en vän 2014 som är underbar <3
Vi är inte som alla andra när vi dejtar varann! 

Jag fick prova på vattenprov med ippasin
 
Vi började med drag!
 
Åkte till nordens ark med Moa och Daniel :D
 
Peter friade!
 
 
Gjorde en uppvisning på torget :D
 
 
Och mycke mycke mer.. :)
Ett år har gått och ett nytt dykt upp! 
Detta året bjuder på sina nya speciella överaskningar :D Tex
Ska vi skaffa höns! 
Vi ska tillbringa 2 nätter ute i friska luften varje årstid (minst 2 nätter) 
Vi ska plantera och odla egna grönisar och kryddor :D 

Ev flyttar ännu en hund in i familjen ;).. 
Ja de finns att berätta om :D 
 
Så nu byter vi sida, ändrar kapitel och kör.. Kör bara kör!! 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Drömmar om skogen

Livet!! i full fart, framåt.. utan paus och elände.. Eldig själ som vill mycke!

RSS 2.0