Upplägg träning :)

Nu när jag fått lite coaching från svägerskan ang Cessis tjyvstarter i inkallningen ska vi endast träna på stanna inget inkall.. :)
Ska sätta eller lägga, gå ifrån och gå tillbaka och berömma för att få bort rycken och tjyvstarterna :)
Dessutom är det dags att utveckla klickers så det ska vi också ta tag i veckan lite smått och försöka lägga in ett lätt dragpass :)
 
Dessutom ska jag och sandra ev. hela vägen till östersund *puh*
och kolla på hundar :) Livet är fartfyllt och spännade jävlar annama ;)..
 
På torsdag kväll är det träning på bhk och jag ska prata lite med Wenche och Terje ang hundvalet jag står inför, se vad dom tycker och förhoppningsvis andas även dom ut nu ;)..
 
Jag är duktig på att skrämma folk :D haha.. Men nu när jag har mer fakta på vad det handlar om och även börjar susa in på vad jag vill göra så känns det bra och nerverna har lagt sig.. stressen är över och nu kan jag bara fokusera på att hitta rätt individ för jobbet :)
 
Jag får mycke uppbackning och hjälp från Siv-elin och Ulrika som båda har bra mycke bättre koll på läget än vad jag har som tur är, dessutom ska jag försöka ta mig till k-hamn för lite hundträning med Ulrika (svägerska) :)
 
Vi längtar efter nästa familje medlem. (mest jag, peter är väl fortf lite likgiltig inför det här men det fixar sig ska ni se ;)..
När valpis kommer innanför dörrarna så kommer han smäälta av kärlek :D..
 
 
Kram banan på er allihopa nu ska ja iväg på trav ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Drömmar om skogen

Livet!! i full fart, framåt.. utan paus och elände.. Eldig själ som vill mycke!

RSS 2.0