Här sitter jag, längst fram på mattan och lyfter hjärtat mot skyn

Efter närmare två timmar på mattan denna morgon känner jag mig positiv, jag kom upp, segrade över tröttheten. 
Nu dricker ja ljummet vatten för att starta magen och systemet på ett skonsamt sätt, sen ska hundarna få sin promenad, sen blir det frukost iform av havregrynsgröt med honung och kanel :)
 
 
Jag är som sagt helt såld på yogan och mediteringen, det passar mig väldigt bra, jag behöver känna lunet som det ger mig, jag behöver tänka positivt igen, för sån var ja förr, allt löste sig det fanns inga bekymmer alls :).. 

Så nu kör jag stenhårt.. :D så länge ja hinner med två pass om dagen har jag fullgjort min kvot ;)
 
 
Så var det det med allt annat runt omkring som bleknar ;).. 
Jag är väldigt sån, jag går in för en sak och där vill jag vara sen, så vi år se vad livet erbjuder, just per idag vill jag bara fokusera på mig och mitt mående, jag tar beslut utöver hur motiverad jag är, och hur mycke det gynnar mig som person.. Det är jag som är viktigast jag står i centrum för mig själv <3
 
Kram på er!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Drömmar om skogen

Livet!! i full fart, framåt.. utan paus och elände.. Eldig själ som vill mycke!

RSS 2.0