Bilder

Fick med mig kameran från bilen :P
Den har väl legat där jämt en vecka lr något så nu tänkte ja slänga in lite bilder från den ;)
 
Cessi hos uppfödaren :).. Blixten gick visst på haha!
 
 
Rosor jag fick utav min sambo <3 här har dom dock börjat torka ut ;)
 
Fotade lite i stallet en morgon när solen låg på träden :D
Älskar hösten!
 
Lite kort på Cessi bebisarna
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här är bilder från turen till tjörn  :) Molly (blivande mamma till våran nästa bebis) <3
 
 
Här har vi pappa Tyler och Goa Katarina!
Trots sin storlek tycker Tyler att sitta i knä på matte hör till vardagen <3 Goaste gossi
 
 
 
 
 
 
 
 
Mitt lill hjärta Dusan Världens i särklass knasigaste katt Men ack så älskad :D <3
 
 
 
 
 
 
Det var allt för idag nu ska ja skicka bilderna på tyler och molly till Katarina :D
 
Kram
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Drömmar om skogen

Livet!! i full fart, framåt.. utan paus och elände.. Eldig själ som vill mycke!

RSS 2.0