En riktigt bra dag!

Efter lite om och men i natt när ja vaknade av hosta eller ja, peter drog till mig för att ja hostade på honom :P så släpade ja mig till soffan med näspray och slemlösande och däcka några timmar till.
Gick upp runt 7 och gjorde mig iordning (satte på mig ansiktet och svepte en kopp kaffe) sen snurra ja mig iväg till stallet och gav hästarna frukost och släppte ut Viktor och Larossi skotta bajs och sen hem till Linda på en kopp kaffe innan ja hämta Charlotte och åkte till jobbet.
 
Varit fullt ös idag så himla roligt då! :) känns som vi fått massor gjort och längtar till i morgon, efter någta sköna timmars sömn på soffan igen. Tar de säkra före det osäkra eftersom ja ligger högre med överkroppen i soffan så sover ja väldigt bra där när ja är förkyld.
 
Lägenheten vi kikat på fick vi inte heller :( typiskt.. men men.. vi löser detta på något vis, men ska inte ge upp innan man stött på problem ;)..
 
Natti natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Drömmar om skogen

Livet!! i full fart, framåt.. utan paus och elände.. Eldig själ som vill mycke!

RSS 2.0