Sol!

Nu på morgonen samlade ja ihop mig själv när jag vaknade och stack ut med Rita och Diva på morgon promenad, Cessi och ja vek av vid guldbron och fortsatte upp till verkstan för att hämta bilen.
 
Sen åkte vi till macken jag köpte kaffe och sen styrde vi nosen till bhk!
 
Vi körde följövningar första 10 minuterna sen satte ja henne i bilen och mig själv me för övrigt då det blåste lite kyligt på fingrarna och lilla fröken är en ivrig skithund som ska bita händerna av en när man tränar för hon ska ha godiset... SKA HA!!
 
Följande 10 min gick vi fot och sitt, för att bryta helt sonika till slalom mellan benen och ligg, skall och hopp ;)..
Det gäller som Matte att va SUUUUUPER rolig och hinna bryta en övning innan hon tröttnat.. *pust*
Sen satt vi i bilen en stund igen, matte kika facebook och cessi satt och stirrade på mig ;)..
 
Sista 10 min gjorde vi blandad kompott utav det första vi gjorde plus att vi la till "kryp" som vi övar på hemma i smyg ;).. Jag har en otroligt följsam fröken (med rätt godis i näven) och hon nästan kryper ur skinnet när det luktar köttbulle av mattes fingrar.. men AJ va ont det gör när hon får tag i ett finger som man inte riktigt hann få undan :D haha
 
Vi har börjat med inklicking också men nu har ja slarvat i flera dagar med den så det är nog bara att börja om från början.. och ja måste lära mig Vanligt hundgodis fungerar inte när ja ska träna me Cessi, ja måste ha falukorv, blodpudding, köttbullar eller leverpastej för att få ihop det :)
 
(för övrigt ska vi gå trix och freestyle kurs på bhk i mars :) Snacka om roligt :D
Det tror ja kan passa riktigt bra ;)
Ha en fin dag allesammans det ska vi, nu när värmen kommer tillbaka ska vi ut och dra lite :D
 
Tjohejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Drömmar om skogen

Livet!! i full fart, framåt.. utan paus och elände.. Eldig själ som vill mycke!

RSS 2.0